De Hawk-eye van Studio Djanim

Djanim van der Schalk

Wie is?

Ik ben Djanim van der Schalk, 42 jaar, eigenaar van Studio Djanim, samenwonend en vader van 2 dochters van 16 en 11 jaar en een derde op komst. Sinds 7 jaar woon ik in Amstelveen en het bevalt me hier prima.
Op mijn 25e ben ik voor mezelf begonnen als meubeldesigner van duurzame meubels. Ik voorzag een prachtige meubellijn die als zoete broodjes over de toonbank zouden vliegen. Dit concept is compleet mislukt! Ik was zo groen als gras en kon wel leuke meubels tekenen en enthousiast allerlei materialen verzamelen, maar een collectie aanleggen; sales; verkoopkanalen; transport: ik wist er helemaal niets vanaf. Bij de baan die ik daarvoor had, interieurontwerper bij een architectenbureau, heb ik veel ervaring op het gebied van interieurontwerp opgedaan. Ik ging steeds meer interieur ontwerp opdrachten doen en dat werd uiteindelijk het te volgen pad. Na een jaar ging ik 3D tekeningen gebruiken. Sindsdien is het gegroeid tot wat het nu is: een 3D ontwerpbureau.

Wat heb je met tennis en sport?

Vanuit mijn kantoor kijk ik over de tennisbanen van Park Startbaan en dat smaakte naar meer. Inmiddels krijg ik privé lessen van Wim Gomersbach. Wim is een zeer ervaren trainer en ik leer veel van hem. Jullie zijn gewaarschuwd! 😉
Samen met de sponsoring, raak ik steeds meer verbonden aan de tennisclub.
Mijn favoriete speler? Dat was en is nog steeds Nadal. Zijn drive en vechtersmentaliteit zijn eigenschappen die mij bijzonder aanspreken.
Naast het tennis pak ik regelmatig de mountainbike om een stuk te fietsen, langs de Amstel bijvoorbeeld. Vroeger heb ik fanatiek gevoetbald.

Wie is Studio Djanim?

Studio Djanim is een 3D ontwerp bureau. Wij bedienen 2 groepen klanten: voor particulieren maken wij interieurontwerpen; lichtplannen; styling en planning. De tweede groep betreft voornamelijk projectontwikkelaars. Wij maken voor deze groep verkoop visualisaties van verbouw- en nieuwbouw projecten. Onze kracht licht in de combinatie van ontwerp en 3d visuals. Op onze site
Djanim.nl krijg je een aardig beeld wat ons werk concreet inhoudt.

Waarom heeft Studio Djanim gekozen voor LTC Startbaan?

Ik heb zelden iets aan marketing of sponsoring gedaan. Daarin wilde ik verandering brengen. Betere lokale zichtbaarheid is bijvoorbeeld is iets waar ik aan wil werken. Om voor LTC te kiezen als onderdeel hiervan, heeft meerdere redenen. LTC Startbaan en mijn kantoor zijn buren, waardoor ik kennis heb gemaakt met de club. Ik heb de club leren kennen als een goed geleide en gezellige club met veel lokale particulieren die binnen mijn doelgroep vallen. Ik heb uiteindelijk geïnformeerd naar de sponsormogelijkheden en het concept dat jullie daarbij hanteren sprak mij enorm aan. Ik ben toen gekozen voor het Match pakket. LTC Startbaan is daardoor voor mij de ideale manier om te werken aan lokale bekendheid en mijn diensten toegankelijk te maken voor een grote groep potentiële klanten.

Wat zou anders/beter kunnen bij LTC Startbaan?

Als relatieve nieuwkomer lijkt mij alles wel goed geregeld bij de club. Als ik dan toch een puntje zou moeten noemen dan is het de horeca binnen: de uitstraling en de bediening heeft wat aandacht nodig.

Waaraan zou je het liefst je sponsorbijdrage besteed zien worden?

Mijn sterke voorkeur zou dan uitgaan naar de jeugd en onderhoud van het Park.

Djanim van der Schalk

Wat kan Studio Djanim voor de leden betekenen en/of andersom?

Speciaal voor de leden bieden wij een gratis 3D-sessie aan van hun bestaande of nieuwe woning. We nemen de tijd voor de inventarisatie van de wensen en eigen smaak en bouwen dan de woning in de gewenste look & feel geheel in 3D op. Zo komen nieuwe inzichten helder in beeld met vaak nieuwe inspiratie(s) en ideeën. En uiteraard houden we bij het ontwerp rekening met het beschikbare budget, dus iedereen is welkom. Neem gewoon contact op en laat je verrassen!

Heb je tot slot nog wat toe te voegen?

Ja, houd de focus op de bal haha!

Studio Djanim