Openingstoernooi

Tijdens het Openingstoernooi vieren we dat het zomerseizoen weer is begonnen! Dit is de eerste kans om weer op de gravelbanen te staan met de andere spelers. Er zijn wedstrijden voor rood, oranje, groen en geel. Iedereen is welkom, beginnende en ervaren spelers. Op 30 maart 2024 heeft dit toernooi plaatsgevonden met maar liefst 53 jeugdspelers.

Vrijdagmiddag Toss

Zin om wat extra te tennissen, gezellig samen te spelen op vrijdagmiddag? In het zomerseizoen wordt er door ouders en de Jeugdcommissie gezamenlijk een wekelijkse toss voor groene bal en gele bal georganiseerd. De Toss betekent vrijspelen voor kinderen die met groene of gele bal spelen. Soms dubbels, soms singles. Soms voor punten, maar dat hoeft niet. Wie er is, doet mee en onderling bedenk je met elkaar wie tegen wie speelt. Het doel is plezier en oefening in tennis!

KNLTB Competitie

Wedstrijdjes spelen is dé manier om tennis onder de knie te krijgen. Tijdens de voor- en najaarscompetitie wordt er voor ieder niveau en voor iedere leeftijdscategorie competitietennis aangeboden. Elk voor- en najaar doen ongeveer 11 teams mee (70 jeugdspelers) met de competitie. Voor beginnende én ervaren spelers.

Clubkampioenschappen

Tijdens dit toernooi wordt gestreden om de eeuwige roem van Clubkampioen van LTC Startbaan. Zeker alle competitiespelers komen aan hun trekken, maar ook voor nieuwe leden en beginnende tennissers is het de perfecte gelegenheid om wedstrijden te spelen en andere spelers te leren kennen.

105

Welk team bereikt als eerste de 105 punten? Winnende volleys en smashes leveren extra punten op. Een dynamisch spel waarbij je als team van drie of vier spelers het opneemt tegen een ander team. Om iedere bal wordt gestreden, omdat je zeker niet wil dat de tegenstander een winner slaat. Spanning gegarandeerd, omdat je na het bereiken van de 100 punten ook minpunten kan krijgen.

Herfsttoernooi

Tijdens de herfstvakantie organiseren we jaarlijks een toernooi voor alle jeugdspelers. We spelen enkel- en dubbelspel.

Iedereen is welkom!

Oliebollentoernooi

Tijdens de kerstvakantie organiseren we het jaarlijkse Oliebollentoernooi samen met tennisvereniging Aemstelburgh.

Iedereen is welkom! Beginnende en ervaren spelers. Er zijn wedstrijden voor rood, oranje, groen en geel. We spelen op de binnenbanen van LTC Startbaan.