Overige informatie voor leden

Ledenwerfkorting, introducés, blessures en opzegging

Ledenwerfkorting

Leden van LTC Startbaan die een nieuw seniorlid aanbrengen, krijgen onder bepaalde voorwaarden een korting van 10% op de contributie per aangebracht lid, met een maximum van vijf leden.

De voorwaarden:

• Het nieuw aangebrachte seniorlid dient ten minste twee verenigingsjaren lid te blijven van LTC Startbaan.
  • Het nieuwe lid is ten minste de twee voorgaande verenigingsjaren géén lid van LTC Startbaan geweest.
  • De korting is eenmalig en wordt verleend op de contributie van het volgende verenigingsjaar.
  • Juniorleden kunnen ook seniorleden aanbrengen. Zij ontvangen dan een korting van 10% op hun contributie, exclusief trainingsbijdrage.
  • Op het aanmeldingsformulier van het nieuwe lid moet de naam van het aanbrengende lid vermeld worden.
  • De actie is geldig tot nadere aankondiging.
  • Bestuursleden zijn uitgesloten van deze actie.

Introductie van niet-leden

Ieder (jeugd)lid mag per seizoen vier keer gratis een introducé meenemen om een half uurtje mee te tennissen. Hartstikke leuk om vrienden kennis te laten maken met een lekker potje tennis!

Wil je meer dan vier keer iemand meenemen? Geen probleem! Stuur hiervoor een mail naar de penningmeester. Vermeld hierin je naam en het bondsnummer dat op je digitale ledenpas staat. Na bevestiging van je e-mail kun je een tennisbaan reserveren via het afhangsysteem.

De kosten voor 10 keer een half uur extra tennissen met een introducé zijn € 50,00. Je kunt één keer een introducékaart aanschaffen per seizoen.

Wij kijken ernaar uit om jullie samen met mogelijke nieuwe leden te verwelkomen!

Het bestuur heeft de vrijheid om nadere voorwaarden aan dit recht te stellen.

Blessureregeling

Bij langdurige (ten minste twee aaneengesloten maanden) blessure of ziekte of bij zwangerschap gedurende het tennisseizoen, meld je dit per e-mail bij de ledenadministratie. Je ledenpas wordt geblokkeerd en je lidmaatschap wordt bevroren en omgezet naar een tijdelijk donateurschap. Dit kost € 35,00 bij een blessure voor aanvang van het seizoen.

Als je geblesseerd raakt tijdens het seizoen, kun je niet achteraf een verrekening van de contributie krijgen; een belangrijke randvoorwaarde is dat het reserveren van een tennisbaan aan het begin van de blessureperiode geblokkeerd wordt.  Wacht er niet mee om contact op te nemen en neem niet vanzelfsprekend aan dat ‘het vast al wel bekend is dat ik nu niet kan spelen’!

Als de blessuremelding in het seizoen gedaan wordt, zal de contributie in het volgende seizoen naar rato gecompenseerd worden.

Opzegging

Opzegging van het lidmaatschap doe je vóór 1 december. Na deze datum betaal je voor opzegging een boete van € 40,00 voor senioren en € 25,00 voor jeugdspelers. Bij opzegging na 31 januari ben je zelfs de gehele contributie verschuldigd.

Voor jeugdleden geldt na opzegging dat zij wel het trainingspakket dienen af te nemen tot 31 maart van het daaropvolgende jaar.

• Opzegging van het lidmaatschap doe je altijd per mail bij de ledenadministratie.
  • Na opzegging van het lidmaatschap ontvang je binnen 2 weken een bevestiging. Wanneer je deze niet ontvangt, is het jouw verantwoordelijkheid om navraag te doen. De opzegging is pas geldig na bevestiging!