Conditietraining jeugd start 3 april

De dagen en tijden van de conditietrainingen voor het zomerseizoen vanaf 1 april zijn bekend:

Woensdag 16:00–16.30 uur (4 t/m 7 jaar)

Woensdag 16.30-17.00 uur (8 t/m 11 jaar)

Woensdag 18.00-19.00 uur (12 tot 17 jaar)

De conditietraining is bedoeld voor alle jeugdspelers die een pakket afnemen. Het is een inlooptraining, je hoeft je hier niet van tevoren voor aan te melden. De training vindt plaats op de buitenbanen, bij regen wordt uitgeweken naar de binnenbanen. Neem voor meer info contact op met de tennisschool: info@themajorstennisacademy.nl.

Trainingen zomerseizoen starten vanaf 2 april

Alle jeugdspelers zijn rond half maart persoonlijk via email geïnformeerd over de training(en) waar ze zijn ingedeeld. De trainingen starten vanaf 2 april op de buitenbanen. De trainers gaan de eerste twee weken van het nieuwe seizoen gebruiken om de groepen te optimaliseren. Mocht je echt niet kunnen op het aangegeven tijdstip neem dan contact op met de tennisschool via: info@themajorstennisacademy.nl.

Meld je aan! Vrijdagmiddag Jeugdtoss start 5 april

De wekelijkse vrijdagmiddag toss gaat op 5 april van start voor kinderen die met groene of gele bal spelen. De jeugdtoss betekent vrijspelen voor beginnende én ervaren spelers. Het doel is plezier en oefening in tennis! De toss wordt begeleid door ouders, we vragen daarom ook jouw hulp hierbij.

Klik hier voor meer informatie en om je aan te melden.

Annemiek Borkink trofee uitgereikt aan Prisha Kapoor!

Welke jeugdspeler onderscheid zich door sportiviteit te tonen, aardig te zijn en af en toe eens een handje te helpen bij de organisatie van activiteiten? Op 30 maart heeft trainer Wim G0mersbach de Annemiek Borkink trofee aan Prisha Kapoor uitgereikt tijdens het Openingstoernooi. De eerste trofee is in 1994 uitgereikt, het is een grote eer deze trofee te winnen! Kijk hier voor meer informatie. Gefeliciteerd Prisha, je hebt de trofee verdiend!

1 april start voorjaarscompetitie

Maar liefst 66 jeugdleden spelen in 11 teams mee met de voorjaarscompetitie. We wensen hun heel veel plezier en succes! Kijk hier voor meer informatie.

Clubkleding bestellen

De pasdagen zijn inmiddels voorbij. Heb je de pasdagen gemist, maar wil je toch nog clubkleding bestellen? Dat kan tot 15 april. Kijk hier voor meer informatie.

1 april 2024

Start Voorjaarscompetitie rood/oranje/groen/geel