KNLTB competitie voor alle niveaus

Graag willen wij onze leden in staat stellen om competitie te laten spelen. Competitietennis is leuk: je speelt ergens om, je bent deel van een competitieteam, je ontmoet nieuwe tegenspelers van andere clubs en je vertegenwoordigt onze vereniging.

Om iedereen die wil competitie te kunnen laten spelen, is het aanbod breed en divers. Er zijn op verschillende dagen competities voor elk spelniveau: van beginnende tennissers tot ervaren recreanten, tot fanatieke topspelers en iedereen daar tussenin.

De competitie is niet alleen heel leuk om zelf te spelen, het is ook erg leuk om op het park te komen kijken. Tijdens competitiedagen is er een fijne sfeer, waarbij mooie wedstrijden worden gespeeld. Traditioneel wordt de competitie met een etentje en feest afgesloten, dit jaar op zaterdag 8 juni.

Contactpersoon voor competitieaangelegenheden is Erik Koster. Klik als je hem wil mailen of bellen.

De speeldagen in 2024 staan hieronder (klik op het plaatje voor een duidelijker leesbare pdf-versie):