Clubladder

Wil  je regelmatig spelen en nieuwe clubleden leren kennen? Doe dan mee met de Clubladder!

Bij de clubladder is inschrijving mogelijk in alle categorieën, dus enkel, dubbel en mix. Je kan aangeven hoe vaak je wil spelen en je wordt gekoppeld aan een tegenstander, waarmee je zelf de precieze speelafspraak kan maken.

Van de clubactiviteiten is de Clubladder het populairst. De Clubladder verbindt de leden met wat zij het leukste vinden: een lekker potje tennis, met gezellige mensen. Je tennis wordt er beter van én je leert steeds nieuwe mensen kennen.

De Clubladder werkt als volgt:

• Meld je aan via de website van Sportconnexxions.com om mee te doen. Of download de handige Clubladder-app voor je smartphone: Google play store of de App store van Apple
  • Geef aan aan welke ladders je mee wil doen: Enkel / Dames Enkel / Dames Dubbel / Heren Dubbel / Mixed Dubbel, Dames Dubbel Daags. Je wordt ingedeeld op jouw niveau.
  • Sportconnexxions regelt zo vaak als jij hebt aangegeven een leuke wedstrijd voor je. Je maakt zelf een afspraak met de tegenstander.
  • Verhinderingen kun je van te voren opgeven.
  • Het resultaat is, dat je van plek wisselt als je wint van iemand die hoger staat. Als je niet meedoet, kom je dus vanzelf helemaal onderaan te staan. Nu vindt niet iedereen dat erg, maar het is toch wel leuk om uitgenodigd te worden voor een clubwedstrijd. In de app kun je de resultaten van de Clubladder volgen.
  • Inschrijfgeld hoef je niet te betalen, dat neemt de club voor haar rekening.
  • Het einde van het seizoen sluiten we af met een gezellige Clubladderavond in oktober.

Ladder ze!