Jeugd Clubkampioenschappen

Schrijf je in voor de Jeugd Clubkampioenschappen!

Tijdens dit toernooi wordt gestreden om de eeuwige roem van Clubkampioen van LTC Startbaan. Zeker alle competitiespelers komen aan hun trekken, maar ook voor nieuwe leden en beginnende tennissers is het de perfecte gelegenheid om wedstrijden te spelen en andere spelers te leren kennen.

Voor wie

De clubkampioenschappen worden georganiseerd voor spelers die met groene of gele bal spelen.

Programma en tijden

Vrijdag 7 juni 17.00 - 20.00 uur (laatste wedstrijd groen start 19.00 uur, laatste wedstrijd geel start 20.00 uur)

Zaterdag 8 juni 9.00-18.00 uur (laatste wedstrijd start 16.30 uur)

Zondag 9 juni - 15.00 - 17.00 uur (finales)

Spelregels

• Afhankelijk van het aantal inschrijvingen, wordt gespeeld met een afvalsysteem, danwel poules.
  • De trainers bepalen de indeling van de spelers. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen, kan een indeling met leeftijdscategorieën worden opgesteld. Dit wordt bepaald door de trainers.
  • Er worden enkelspel wedstrijden gespeeld, geen dubbels
  • Er wordt gespeeld volgens de competitieregels.
  • 1 verhindering is toegestaan, alleen op zaterdag in 1 blok van 2 uur. Dit kun je aangeven bij de inschrijvingen bij 'verhinderingen'
  • Geen verhinderingen op vrijdag en zondag mogelijk.

Kosten en inschrijving

Er zijn geen kosten aan deelname verbonden.

Je kunt je inschrijven via www.toernooi.nl. Klik hier om je in te schrijven.